Härligt värre!!!

Ojojoj!!! Idag händer det mycket på samma gång!!!

Snön ligger kvar, solen skiner.... Det är snart vinter på riktigt!

Jag är typ klar med klänningen. Eller har gjort det jag kan göra själv. Hoppas på att ev kunna få lite hjälp av Andreas mamma på lördag fm om det skulle behövas. Hoppas det inte kommer ta allt för lång tid att fixa.

Imorgon är min sista dag att jobba denna vecka! Härligt!!

Är omotiverat glad idag. Känns konstigt... Kan det bero på snön? Kommer det hinna gå över innan jag får gå hem?

Well back to work nu...
11,14



Vaddå stressigt??
Neeeej aldrig!!!

Shiti pommes....

Men allt utom en sak har jag gjort idag iaf. Härligt som sagt.

Hittat örhängen med så nu är nog min klädsel till på lördag klar =) Eller behöver nog inte köpa nåt mer, om jag inte ska ha sådana hålla in och forma trosor på mig under klänningen :S
Sexigt värre har jag hört!!

Ska jag ta tag i posten nu eller ska jag slappa lite innan jag gör det?
Hmm kanske lika bra att se till att göra så mycket som möjligt innan jag slappar nåt mer ;)

Har tre brev att fixa med, heheh ja jag har att göra idag =)

Tajm to jobb igen =)
14,54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0