Helgen redan över =(

Oj den här helgen gick fort förbi. Men så har vi hunnit göra rätt mycket med.
Jag är så glad att jag börjat på klänningen. Bara att lägga upp förlängningen kvar. Haha eller bara och bara.... Det är nog det som kommer ta längst tid av alla ennskillda moment =) Såååå stolt över hur jag gjort det iaf. Syns inte att det är hemmabygge heller =) På fredag går tåget och på lördag är det dags att se hur den funkar i praktiken.... ojojoj det kan gå vilt till har jag förstått....

Snart semester!!! Sååå skönt längtar massor.... Ska bara ligga och slappa heeela veckan!! Kanske ska försöka kolla upp om jag kan bli hämtad när jag kommer hem eller om jag ska se till att beställa flygbuss eller liknande... Måste kanske veta vilken tid det är beräknat att vi ska landa med =)

Nej kanske ska kolla om jag hittar nåt kul att göra eller om jag ska se till att leka med mina fakturor lite =(
10,52



Ahhhh määätt!!!! Men oj så gott det var med mat ändå. Kanske inte skulle ha ätit så mycket bara.... Men det är ju ett återkommande problem för mig =)

Borde egentligen sortera fakutror men det är så tråkigt.... Kanske ska ta tag i det så att jag har det gjort iaf.

Måste hitta ett par örhängen som jag kan ha på mig på balen på fredag. Men det verkade vara lite svårt att hitta. Ja iaf några som jag tycker är fina. Men jaja jag får väl gå ut och kolla lite innan jag åker hem eller på lunchen imorgon. För ikväll måste jag sy =( Fast så tråkigt är det inte =) Kommer ju resultera i något fint iaf =)

Nej back to work igen!!
12,54



Ahhh.... Nu är jag stolt över mig själv igen =) Fakturorna klara... Eller de som skulle sättas in i pärmar iaf =)
Får man glida lite då tro??? Hehe ja det tycker jag =)
Men vad ska jag göra???? Hehe... Hmmm... *suck*

Beställt maten till balen nu iaf =) Hoppas att det blir bra. Men det borde det bli, jag menar det är ju bara mat....
15,28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0