Hösten ÄR här....

Känner det i hela mig nu att hösten är här. Just idag känns det bara extra tungt och jobbigt. Skulle egentligen vilja ligga hemma i sängen och bara vara. Eller läsa i min bok. Eller göra inget speciellt. Men det går ju inte. Måste ju jobba. Tänka på annat, göra saker aktivera mig. Skulle nog vilja träna idag, men vill inte gå ner dit själv när det är mörkt. Undanflykter kanske. Jag ska ta tag i det. Ska göra nåt åt mitt liv. Min fritid, mina intressen. ALLT som jag blivit beskylld att inte ta tag i. Känner att jag har lite att ta tag i. Det är bara svårt att ta det första steget för att det ska bli bättre och lättare. Men det är så svårt. Kanske ska försöka gå hem idag. Rensa tankarna lite, försöka må bättre. Förstår inte att det inte går över. Men det kanske är så att något stort är påväg att hända. Något tråkigt.
Kan inte gå och älta det här nu. Måste försöka tänka på något kul, på något bra. Men det är ju så svårt. Nej back to work nu....
13,40

Kommentarer
Postat av: Melissa

usch vill ha sommar!

2007-11-05 @ 13:49:18
URL: http://motionpicture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0