Hur svårt kan det vara???

Har kommit på att jag behöver att par nya vantar.... Ja och kom på att jag ska sticka dem själv, men så kom jag då till problemet mönster..... Sticka kan jag redan men vill ha ett mönster över lovikavantar.... Och det visade sig vara lättare sagt än gjort!! Är det så att jag måste åka till mormor för att få tag på det eller går det att hitta på nätet??? Hoppas iaf på det senare. Är ju en bra sak att ge bort i julklapp med =) Hehe ja och inte alltför dyrt heller... Hmmm sockor och vantar laget runt eller??
Nej nu ska jag inte vara så elak. Men det vore kul att göra nåt sånt, lite oväntat för resten men ack så kul. Hoppas bara att jag hinner....... Kanske får hyra in Andreas för att göra några extra. Skulle inte tro att han går med på det iofs.
SKa jag återgå till mitt letande nu kanske. Eller ska jag surfa runt efter annat krafs?? Hehe....

Jaja ska iaf sätta igång med att ladda inför att träna ikväll, även om jag inte mår helt hundra så borde det ju funka. Menar kan ju inte få mig att må sämre än nu iaf.

Hepp hepp.....
14,00



Så där ja,då var första stenen lagd..... Nu är det bara att vänta på att de kommer höra av sig och säga när jag får komma.... Hoppas bara att det inte kommer ta allt för lång tid. Tycker att jag är värd det här. Skönt att iaf ha tagit det första steget själv och gjort något för att förbättra allt. Men det är sjukt läskigt med, fast jag är rysligt stolt över mig. Tänk att jag har tagit det här steget, SJÄLV!!!! Ja jag vet borde ha gjort det för läääänge sen. Men nu är det iaf gjort.

Hoppas allt bara blir bättre nu. Att det kommer gå fort. Annars kan det förstöra mycket, inte bara för mig utan för många. *suck*

Nej back to business....
14,45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0