Mat, mat mat.....

Nu har vi mat så det räcker och blir över hemma. Men ändå är jag inte ens i närheten av klar med de förberedelser som komma skall inför fredag. Hoppas att jag kommer hinna med allt jag vill idag och förhoppningsvis att jag kan gå lite tidigare imorgon. Vore guld om jag skulle hinna hem och andas lite innan alla kommer. Kanske tom ta en dusch =)
Känner mig rätt duktig med allt jag hunnit med att göra under veckan. Träna, plocka och dona. Smat så har jag börjat med att fixa inför balen nästa helg. Måste bara göra det sista på klänningen =) Men det hinner jag väl med på söndag hoppas jag. Sy och klippa till. Mäta inte minst. Pyssel pyssel....

Hoppas på en avslappnande dag idag. Men man vet aldrig vad som kan hända!! Kvällen kommer ju åter gå i flitens tecken =)

Oj nu har dagens första nedräkning börjat.... 1 timme och 5 min kvar till lurre =) hahahahahaaha

Dags att göra lite nytta kanske =)
10,26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0