Regnet det bara öser ner....

En dag till med regn och rusk. Hoppas på att det blir bättre i helgen. Inte kul att stöka runt och åka fram och tillbaka i regnt. Jaja ska väl inte klaga antar jag.
Ikväll  är jag ensammen, ska kanske försöka ha mig en tjejkväll hemma med allt vad det innebär. Eller bara sitta i soffan med min bok och njuta av gott te och bra musik. Hmm ja det tål att tänkas på...
Snart är det lunch här på jobbet. Vet inte om jag ska gå med dem alla ut och äta eller om jag ska gå iväg på egna äventyr. Har ju några ärenden att göra, så som att köpa nya hörlurar till min iPod.

Längtar lite till januari då skola börjar. Vill ha något att ta tag i och lite utmaning =) Hoppas bara att jag kommer orka plugga och jobba samtidigt. Men det är väl inga problem =)

Nej tajm att iaf försöka göra ngn nytta här på jobbet =)



Då var lunchen slut och ett ärende hann jag med förutom fadderlunchen. Härligt så nu ska jag hem och pyssla lite ikväll =)
Borde fixa mer saker. Men vet inte om jag kommer hinna med allt. Hehe ja jag är lite lat idag känner jag. Men det får man väl vara.

Jobb jobb jobb.... Lot's 2 do just nu ....


Ahhh, dagen är snart sluuut....
Är trött och kall, vill bara hem. Men ska innan det åka och fixa naglarna så att jag blir fin =)
Får inte glömma att boka nya tider.

Sen hem och mysa med min bok i soffan härligt. Längtar till filten och en kopp te. Kanske ska ta med mig mat hem... Hmm, vad vill jag äta idag? Alla dessa frågor. Hahaha....

Vill få hem  nåt nytt bra att lyssna på. Och nya goa filmer... Måste kolla upp vad som finns som jag vill se =) Ska nog göra det bums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0