Emmaboda är över....

Ja så är det, men jag sörjer inte nämndvärt för det. Eller gör jag. Iaf så träffade jag underbara människor där nere! Jag hoppas att jag kommer att träffa de flesta igen. Men man vet ju aldrig. Hoppas på att kunna åka ner om två veckor och hälsa på. Iaf en speciell person. Men vi får se. Kanske kan se till att muta lite så att jag får besök istället. ;-P
Hahah men det verkar vara lite svårt =( Men jag gör mitt bästa iaf. Hoppas att det kommer lösa sig. Hahaha...

Tillbaka på jobbet igen. Härligt, är faktiskt glad att jag inte varit ledig, regnet har inspirerat mig att vara tillbaka och göra mitt bästa. Hoppas dessutom på nya arbetsuppgifter och att det kna generera till en bättre lön. Jag menar har hört att andra höjde sin lön mycket mer än vad jag gjorde och det stör mig. Vad då??? Gör jag inte ett bra jobb?? Är jag inte värd mer pengar??
Om inte så kanske det är dags att söka nytt jobb... För jag vet att jag är åtråvärd på arbetsmarknaden. Med mina kunskaper och tillgångar innom allt jag lärt mig så borde det inte vara svårt att få ett nytt jobb. Hahah iaf inte enligt mig. Men så ska man få komma och träffa dem också så att jag kan blända dem med min personlighet!!!

Nej kanske ska ta och kolla vad alla andra gör idag och se om jag ska hitta på nåt med ngn eller om jag ska vara här hemma hela dagen och kvällen =(

Saknar faktiskt lite att vara på semester =( Kanske mest för att jag känner att jag inte kan åka iväg vilket jag känner att jag behöver. Men vill samtidigt inte dra ensam, men vem kan jag få med mig?
Well, det blir väl ett senare problem!

Nej dags att sluta, kan ordbajsa mer en annan gång ;-P

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen tillbaka ^^ :)

2008-08-10 @ 15:02:14
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0