Gaaahh sjukt!

Den här veckan har varit sjuk, inställda besök (tråkigt), olyckor och massor att göra på jobbet. Kom dessutom på när jag kom hem och softat ett tag att jag glömt göra iordning en arbetsplats på jobbet till en nanställd som börjar på måndag!!! Gaaahhh!!! Men hoppas på att jag hinner göra nåt åt det innan han kommer til kontoret på måndag... Bara att åka lite tidigare och fixa det *suck* Jaja synden straffar sig själv som det så fint heter!

Nu ikväll har jag bara softat med lite vin och min bok, som jag fastnat i. Det är  Smuts av Katarina Wennstam. Bra men samtidigt lite läskig att läsa. Vem vet det kanske sker i en lägenhet nära mig?? Brrr hemska tanke. Jaja kan iaf rekomendera den om man vill läsa en bra bok.

Annars känner jag inte att berätta så mycket mer om vad som hänt i veckan, jag har mest gått runt och undrat, varit lite disträ och orolig. Men nu känns det lite bättre. Tur är väl det. Borde ta och få lite distans känns det som men det är inte så lätt =(
Vill samtidigt få svar på mina frågor, men vet inte om jag ska pressa eller ligga lågt. Satsar nog på att ligga lågt. Känns mer rätt och mig just nu.

Jag känner mig mest ledsen och förtvivlad, vill kunna stötta några men det går inte. Massor som ligger emellan och massor med andra som det ska tas hänsyn till. Men jag hoppas at de känner mitt stöd, ja inte så som jag får "stöd" från mina nära och kära uta ett genuint stöd. Vill att de ska veta och känna att jag finns där för dem.
Önskar jag kunde bryta ihop och få allt överstökat och sen eventuellt glömma men samtidigt vill jag inte glömma. Även om vissa säger att jag gör fel så känner jag att jag gör det bästa för mig. Kommer som oftast att sätta mig i första rummet. Det är jag värd!!! Hahah ja ego men det får jag vara efter alls som hänt!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva blev helt blank efter att ha kollat på några bilder. Vill som sagt vara där och visa mitt stöd, men det går ju inte :'(
Men du ska vet att jag tänker på dig, ofta!! Vill dig bara väl, som alla andra i min närhet!
Saknar er!

Och Frida, tack för att du finns och för att jag får skölja över dig med mina sjuka tankar och liknande! Du betyder allt! Utan dig skulle jag inte klarat av allt som hänt det senaste halåret, hoppar du vet och inser det! DU ÄR BÄST!!! Puss på dig! Hoppas att du och Krille får kul ikväll!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0