Ny vecka med nya tag...

Helgen började väldigt tveksamt men jag har lyckats vända den och gjort det mesta av den. Vilket känns väldigt bra! Jag har gjort det mesta idag faktiskt. Det började med att jag tog en tur till tvättstugan, när jag om upp så kom jag till insikt om att jag borde kanske möblera om lägenheten sagt och gjort tog mig en liten funderare över hur jag ville ha det och kom efter lite tid på hur jag kan göra. En möblering som jag inte har haft tidigare till och med. Hahah jag tror att jag har tömt ut alla olika sätt att möblera denna lägenhet nu, iaf om jag ska ha kvar min säng. Det är inte så lätt att komma på kreativa lösningar med en säng på 160 cm i en lägenhet på 26m2... Men jag lyckas på nåt sätt lösa det när jag inte trivs längre. Det enda som inte känns bra nu är hur bordet står.... Skulle vilja ha det vid det andra förstret, men då skulle det se så tomt ut vid det lilla förstret. *suck* Jag kanse ska ta ner datorbordet iaf... Det kan till och med frigöra lite plats i garderoben, hur konstigt det än må låta!
Imorgon ska jag tömma bokhyllan lite, behöver inte ha alla böcker som jag läst där. Samt så ska jag kasta all skit som bara ligger och skräpar. Känner att jag ger mitt liv en ny vändning nu. Som att jag går vidare. Från vad vet jag inte. Till vad vet jag heller ine. Men det känns skönt att göra det iaf. Det kanske är en tidig höstrensning, vem vet. Men som sagt det känns skönt att göra det.

Jag vet att jag kommit till insikt om vissa saker. Det känns både skönt och lite skrämmande. Har fått veta hur vissa personer i min närhet ser på mig, vilket kanske inte riktigt var som jag tänkt mig, men tiden får se om det kan ändras =) Har insett att vissa personer inte kanske uppskattat mig tillräckligt för att ha en plats i det "nya" som jag skapat nu. Men det känns elakt att bara utesluta dem utan någon förklaring. Känner att jag kanske kommer att vilja ha dem kvar när Frida min Frida lämnar mig. Hur ska jag klara mig utan henne i nio (??) månader?
Jaja jag har som sagt hittat, eller insett att jag har fler som kan förgylla mina dagar med än vad jag räknat med. Måste kanske bara vårda dessa relationer lite bättre.

Nej kanske ska återgå till min bok nu innan jag känner att jag tömmer mig helt och måste röka för att komma i fas igen... Jaja kommer väl komma tillbaka till detta ämne snart igen =)
Hahah alltid lika glad!!

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh linda min linda de efaktiskt "bara" sju månader som tur e. jag kommer tvinga dig komma och hälsa på och hur hade du tänkt dig att jag ska klara mig utan dig on the road.. :S jag vet inte men just nu känns det inte som om jag vill åka. har för mycket hemma, kasnek inte skulle startat så mycket. :(

2008-08-11 @ 18:43:30
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0