Som sagt ny vecka nya tag!

Började igår med en så kallad höst-röjning här hemma. Hade tänkt att jag skulle fortsätta idag, men så låg det nya numret av Glamour och väntade på mig innanför dörren när jag kom hem. Så jag har fram tills nu legat och bläddrat i den och läst lite av varje där i. Allt är inte för mig men mycket går att läsa och ta till sig.

Och jag känner att så mycket som jag fick gjort igår är det ok att vila lite med rensningen idag. Men ska nog kanske ta tag i lite i bokhyllan idag, det kommer kännas bättre när jag är helt klar. Och det vet jag. Men som alltid är det det här med att börja som är det svåra. Jag kommer att få det gjort förr eller senare, bara det att jag hoppas på förr.... Det är inte kul att bo i en lägenhet där man inte trivs.
Men att börja det är som sagt det svåra, och vad ska man spara? Vad kommer man vilja ha kvar när man flyttar till nåt större? För just nu känner jag abra att allt som jag inte använder kan åka bort. Bara försvinna, jag vill inte ha det här längre. Men tänk om det är något som jag kommer behöva i en större lägenhet? Jaja kan inte bara säga att jag köper nytt när jag flyttar och behöver det, för det är mycket som jag kommer behöva köpa! Massor med saker som jag behöver som jag inte har eller ens får plats med nu!

Känner mig lite smått frustrerad... Vill att folk ska svara när jag hör av mig. Men förstår att man gör annat än att bara väntar på att jag ska höra av mig... Men man kan väl iaf svara på om det blir som man pratat om och lite smått planerat tidigare. Jaja jag ska inte vara en kärring som inte gör annat än bara ältar och tjatar på allt och alla. Men vill iaf ha ett svar, annars kan jag ju börja planera annat och se till att andra saker kanske kan hända istället. Tänker verklgen inte låsa upp mig bara för att jag väntar på ett litet svar!

Nej ska kanske ta tag i bokhyllan ändå, på så vis sätter jag tankarna på annat och kan låte dem vandra fritt och kanske kommer jag på en bra lösning på alla mina små "problem"... Hahaha...

Haha ok Frida, sju månader, men det är ju inte så kort tid det heller.... Och jag vet att det känns jobbigt att åka, speciellt eftersom det börjar röra på sig en massa här hemma. Men tänk så här: Du kommer inte vilja komma hem när dessa sju månader börjar lida mot sitt slut. Då kommer du ha så kul att du vill fortsätta åka runt med dina nya vänner från alla möjliga kanter av världen!
Några visdomsord till dig min vän bara ;-P
Och du vet att jag älskar dig för den du är! Och kommer sakna dig plenty!

Nej som sagt, dags att jobba lite har en kartong eller två att fylla här hemma. Samt lite att kasta *suck*

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja de e en lång tid och nej jag kommer troligen inte villja kommahem, men jag har ju faktiskt en massa saker jag lämmnar hemma denna gång.. the movment. :P hahaha som hippiesarna skulle sagt. :P Här är jag på väg att bli en vuxen kvinna, i den period då man sak skapa sina livsviktiga kontakter m.m. och jag flyr land och rike :O hahaha



jaja jag måste nog börja tänka positivare på the uppcoming avresa snart annars kommer det gå åt ** ;) puss puss älskar dig, och tack för visdomsorden. ;)

2008-08-12 @ 11:36:06
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/
Postat av: Frida

jag åker btw tillinn första helgen efter den 25. :S :P puss så det blir väll den andra helgen som jag tar mamma eller mitti veckan jobbar bara till 29 så

2008-08-13 @ 10:07:38
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0