Dag 1

Haha suckers!! Idag börjar skolan och igår var jag ute och drack vin.... Hahaha bus på mig! Men jag är uppe och på tåget nu kommer till Helsingborg kl 11,30 typ. Så så långe jag klarar av att komma upp tycker jag att det är ok att jag tar ett glas eller två med någon av mina nya vänner =)

Som vanligt kommer jag bli grymt tidig, vad är det med mig och palnering? Det funkar ju liksom inte riktigt som det ska!! Jag har en vana att alltid komma grymt mycket tidigare, även än planerat. Som idag kommer jag komma till skolan typ en timma innan den börjar.... Hahah sjukt ju. Men kanske lite bra med =)

Jajaja nu ska jag not återgå till att kolla runt på nätet innan jag anländer till Helsingborg =)

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0