Malmöit i något år...

Japp nu är flytten avklarad och jag bor i en lägenhet i Malmö! Hur hände detta? När hände detta??
Och varför lämnade jag den söte pojken kvar utan att tvinga honom att komma hit och hälsa på`??? Dumma dumma mig ;'(
Hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och kommer hit! I miss him! Men varför skulle han inte komma?? Hihi menar ju jag är ju här!! Hahaha... Och han har sagt att han tänker på mig och vill vara med mig =) Söta söta...

Hahah mmm flytten... Den var härlig... Hahah jag och Beccis kom hit stupfulla och tyckte det var en bra idé att gå ut... Efter ca 20 meter kom vi på att det nog inte var en så bra idé än då. Så vi gick och köpte frukost och kebab. Hahaha härligt. Sen däckade vi på golvet och sov så gott så, eller nåt! Haha...

Men nu är nästan allt klart. Har så pyssel kvar... Känner att jag behöver något att se fram emot, typ ett trevligt besök så kommer allt gå mycket fortare att få klart =)

Neeej nu ska jag nog pyssla lite, vill ju inte att det aldrig ska bli klart...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0