2 timmar kvar till nedsläpp...

Hahah dagens roligaste händelse kommer att bli underhållningen på Hovet i eftermiddag..... Kl 16:00 är det nedsläpp för Forsen Flyers. Har en svag aning om att detta kommer att generera i mycket skratt och långsam hockey. Hur som så kommer det nog bli kul. Förväntar jag mig iaf. Men tänk dig själv spel i ca 1 min och sen avblås för byte. Det kommer inte vara ngn hög fart om jag förstått allt rätt. Ska försöka filma och ta kort. Bara de inte är för snabba så löser det sig alltid....

Ja som sagt nu räknar vi minuterna tills vi får bege oss till Hovet...

Efteråt vankas det så klart vanlig hockey, då ska vi passa på att se Djurgården - Södertälje... Får väl återkomma med hur det går på båda matcherna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0