Alla Hjärtans Dag

Jahapp då var det Alla Hjärtans Dag... Igen.... Kan man förvänta sig att det händer något kul då? Eller kommer det vara som vilken annan dag? Själv tippar jag på att det kommer vara en tröttare varriant av det senare alternativet. Iaf för mig.
Fårgan är bara vad ska jag göra ikväll?? Ta ett lååångt varmt bad kanske? Vore skönt. Hmm kanske krypa ner i soffan med boken sen också. Vore soft, men får se vart jag slutar. Ja som amn märker så kommer jag vara ensammen hemma, Andreas ska ut och festa lite eftersom det är LAVAKTH. Kul för honom.... =)
Har nog under skrivandets gång bestämt mig för att jag ska fullt ut bara bry mig om mig ikväll. Bara göra som jag vill. Bara tänka på mig. Bara vara det EGO jag önskade att jag kunde vara jämt!!! Varför ska jag jämt bry mig om alla andras känslor och viljor?? Nej måste tuffa till mig lite.... Nog om det nu!

Måste bara säga att Stieg Larssons trilogi Millenium om Mikael Blomkvist äger!!! Så sjukt bra. Har mindre än halva Luftslottet som sprängdes kvar, och jag njuter verkligen av varje sida. Vill bara läsa ut den men samtidigt känner jag att jag inte vill det för jag vill fortsätta läsa den braiga boken!!

Nog med bull nu. Tajm to work igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0