Bakis japp....

Ojojojojoj.... Vilken kväll!! Så kul det var. Vilka minnen, vilka poser och vilken hockey det var! Det var så sjukt kul. Har fått minnen som kommer ta lång tid innan de försvinner....
Peruker, vurpor och mål.... Några ledord som förevigar kvällen. Klassiker som kommer att fnissas åt på flera fester i framtiden.

Känner mig dessutom sjukt sliten idag. Inte så nyttigt att dricka kvällen innan jobb.... Skulle varit gött att få sovit längre, men jobbet kallade.
Så nu sitter jag här och längtar hem till soffan och sängen. Frågan är bara vad jag ska äta för något idag.... Och så ska jag tvätta med... Sjukt tråkigt, men måste göras innan vi åker på semestern. Ååh vad jag längtar!!! Kollade nyss på väderprognosen på smhi, och det ska bli regn på fredag, och "bara" 12-13 grader.... Va?? Vad är det för väder och sätt???

Nej dags att jobba igen tror jag.... Kanske ska ta mig en godis så jag inte faller i trötthetskoma här bakom min disk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0