Hemma igen...

Happ då var man hemma igen.... Tillbaka till kylan i Sverige och jobb och vardagen igen. Det var sjukt skönt att få komma bort ett tag. Önskade bara att jag kunnat få vara borta ett tag till. Vi behövde verkligen vara borta och bara vara med varandra. Så härligt att bara kramas och så. Bara rå om oss.

Men jag måste få säga att Palermo och Sicilien är en underbar plats. Vackert och härligt. Romantiskt fast det inte är jobbigt. Otroligt fint, även om allt inte är återställt än efter kriget. Men med lite tid och pengar så kommer det att bli en ännu mer underbar plats.
Jag vet att jag vill tillbaka och se mer och få uppleva mer av det som nu var. Kanske en längre resa, ja under en längre tid iaf.  Nej nu är det dags att fika lite, lovar kommer mer skildringar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0