Plötsligt händer det....

Ja nu är dagen snart slut, nedräkningen har verkligen börjat.... Snart får jag gå hem och då ska jag som sagt tvätta, sen kommer söta Anderas hem och hjälper mig att fixa med tvätten =) Min sötis!!!

Frågan är bara vad ska jag göra till middag??? Skulle vara gott med fisk, typ soppa eller liknande....
Hmm... Ja kanske ska få Andreas att handla något gott att ha i på väg hem... Vet inte ens om vi har fisk hemma ju *suck* Eller så slänger jag ihop det som vi har hemma. Nåt har vi ju alltid... Tråkigt om jag inte hittar något som jag blir inspirerad av men får väl göra det bästa av det som jag har hemma =)
Jaa och imorgon är det en kort dag och fredag blir en låååång dag... Igen!
Men snart är det helg! Vilket känns sjukt skönt. Inte alls långt kvar nu ju och det är härligt att den här veckan gått så snabbt.

Nej dags att göra lite nytta tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0