Pust... Oj det var ett tag sedan sist =)

Ja jag har inte varit så flitig som jag trott att jag skulle vara men vad gör väl det =) Jag kommer nog snart igen med skrivandet.....

Massor har hänt kan jag lova. Vi har varit på barndop, firat nyar med buller och skoj, beställt semesterresa osv. Ja det här är ju bara lite av vad som hänt men det är ju vad som kommer upp nu =)

På jobbet går det också bra.... Hahahah.... Fast det gör det. Nya arbetsuppgifter, med mer ansvar vilket bara är kul.

Som vanligt har jag massor att göra hemma och efter jobbet.... Ska träffa delar av Grand-gänget på fredag efter jobbet. Ska bli kul. Kommer nog bli mycket snack, har ju inte träffat dem sedan i somras.... Scary att det gått så lång tid må jag säga!!
Sen ska vi träffa Andreas kusiner på lördag. Spännande det med. Undrar vad som kommer hända då. Kan tänka mig att det kan bli så att vi har en galen kväll som vanligt iofs men vad gör väl det =)

Snart ska vi även åka på vår efterlängtade semester =) Har bestämt att åka till Palermo och träffa maffian.... Hahaha nej så kommer det nog inte bli, men komma bort och bara tänka på oss och inte göra så mycket mer. Det kommer bli härligt. Sen är nog inte vädret helt fel nu heller. Snajsigt värre.
Jag kanske tom kan få ta en liten shoppingrunda på Palermos gator.... Ja om det nu finns något spännande att köpa dvs =)

Kanske är dags att jobba lite igen nu eller nåt liknande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0