*pust*

Hmm ja bra på att planera är jag kanske, eller??

Ja jag brukar försöka planera lite iaf, men det är sällan som det blir som jag har plamerat. Oftast brukar det resultera i att jag stressar lite mer än vad jag borde. Men trots det hinner jag som oftast med att göra allt som ska. Hur går det ihop?
Och framförallt hur gör jag??
I'm good I know!

Idag har jag mot alla odds hunnit med att göra allt som jag skulle hinna med.... Och jag har ingen aning om hur jag lyckats med det!! Fast jag är glad som attan att jag klarat det utan att bryta ihop och gått över till att bara vara en lite blöt fläck! Lucky me!!

Tur att jag har simultankapacitet med. Annnars skulle jag aldrig klarat av att jobba en hel dag... *pust* Men det är tur att jag ska bort i helgen så jag slipper tänka på allt annnat som ska göras....

Måste göra en massa notes i huvudet på saker som jag ska göra nästa vecka. Har en del att ta tag i känns det som. Men jag ska hinna med allt.... Hmmm kanske tom ska ta tag i vissa saker ikväll och inorgon.... Ja det tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0