Sthlm-Gbg-Sthlm

Japp då var turen över, upp tidigt för att hämta hyrbilen i Haninge för att sen rejsa ner till Göteborg där vi lekte med världens sötaste lilla tjej!!! Ja önskar att jag kunde låna hem henne lite då och då bara för att få en lite dos av henne. Men antar att vi kommer få nöja oss med att träffa henne när det är planerat. Eller något liknande =)

Imorgon är det hockey med jobbet, vilket ska bli sjukt kul.... Hoppas att det kommer gå som planerat =)

Massor sker här på jobbet och jag jobbar men passar på att fylla på lite här i pauserna ;-)
Hahah jaaa jag är ju så bra på att babbla till det ibland.

Men nu ska jag nog försöka ta hand om posten lite så att de har något att göra på platskontoren imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0