Emmaboda bokad och betald!!

Japp nu var det gjort! Frida snart ska vi röja som vi aldrig gjort förr! Hahahaha... Ja jag är störd =)
Håller på att kolla upp vilka jag vill se, sen är frågan vilka jag verkligen kommer se... Ojojoj...
Hahah!

Nu är det så lung på jobbet att jag inte vet vad jag ska ta mig till!! Men hoppas på att jag iaf orkar ta tag i posten. Jo det måste jag göra! Annars kommer de inte få sin post jue!! Hahahah...

Ikväll är det pajbakning på schemat =) Wohoo!!

Nej nu ska jag visst fika ;-)

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Frida

^^ emmaboda here we come. ser fram emot de så enormt mycket! ÅÅååH fatta vad kul vi ska ha! Min kära syster linda ;)

2008-07-13 @ 22:10:57
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0