Feelgood-film

Har just sett filmen In her shoes allt jag har att säga är Aaahh!!! Det är en feelgood-film som jag gillar!! Ska erkänna att jag grät lite  i slutet men vad gör väl det?? Blev ju glad och det var mottot med att ens se filmen ju!

Men nu sitter jag här lutad mot mina upp-puffade kuddar och kollar på Project Runway samtidigt som jag bloggar så klart =) Tänker samtidigt på vad ska jag leta efter för bikini på fredag???

Btw så vill Frida och Henrik att jag ska följa med dem ut på fredag... Och jag som lovat mig att vara hemma i helgen för att spara mig till Emmaboda... Och så att jag orkar ta mig ut i solen för att inte mista min titel som Tan Girl... Hahaha....
Börjar faktist få färg nu =) Inte lika mycket som jag hade efter vår tur till Grand Canaria i november, men hallå hade jag förväntat mig det eller?? Haha neeej men jag önskar att jag kunde bli lite brunare iaf. Men har ju fortfarande en och en halv vecka kvar på semestern och då ska jag vara lite brunare ;-)
Ja innan utgången ska jag iaf äta lunch med Frida på fredag och får se hur jag gör sen. Kanske följer med dem ut och hänger med Henrik på stan på dagen. Vi får se... Har inte bestämt mig än... Gaahh!

Gud vad jag önskar att jag hade ett glas vin här hemma nu och en balkong!!! Då skulle jag sätta mig där och njuta av ett gott glas, lite tända ljus, soft musik och min bok! Men ja u sitter jag här hemma och ser slutet av Project Runway.... Spännande vem kommer åka  ut??? Men ska inte avslöja nåt här och nu =)

Antingen så återgår jag till att kolla film elle så drar jag fram min bok och läser lite i den... Japp har man ingen balkong får man göra det bästa av kvällen!

Sov så gott och dröm sött!!


Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0