Kaos på kontoret!!

Kaos!!!
Larmet på kontoret gick!!!
Hjälp vad högt det låter!! Och vad chockad jag blev!!! Hahah... Alla blev nog lika rädda...

Hahahah!! Sweet!

Fick höra att busstrejken är fryst eller liknade =) Har ju haft Frida inneboende hos mig i veckan, men nu säger hon att hon ska fly hem =( Och lämna mig ensam i min stoooora lägenhet!!!

Vi ska btw kolla på en lägenhet tillsammans på tisdag!! Härligt härligt!!
Får vi den kommer vi flytta ut i förorten, haha som om jag inte redan bor där, emn kommer slippa pendeln iaf!! Sweet oh so sweet!! Jag hoppas iaf på den!
Eftersom det är en trea så är den nog härlig på bytesmarknaden sen. Hehehehe... Så snart kanske jag bor inne i stan istället... Men samtidigt betyder detta att jag måste köpa möbler, om jag inte kan ärva från pappa och Carina när de säljer och flyttar till huset!!

It's all like lovely!!

Well well nu kommer snar Frida hit och jag slutar snart =)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är medveten om att vi kommer ha med oss halva buttricks sortimen när vi åker va!? :P

2008-07-09 @ 12:11:20
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0