Sommar och SOL...

Jaaa då var en dag till i solen över! Nu ska jag ta mig en välbehövd och välförtjänad dusch och sen krypa upp i sängen och läsa min bok. Den blir bara mer och mer intressant. Nu har jag äntligen kommit till den delen som jag kan börja relatera till. Känner igen gatorna som han skriver om och vissa namn är inte längre bara namn utan de är sådana som man faktiskt hört talas om. Även om det inte är några solskenshistorier som det skrivs som är det spännande.
Fast helst skulle jag ju vilja åka dit igen och gå på gatorna igen och utforska Palermo mer. Känner att vi inte såg tillräckligt mycket, var ju i stort bara på de stora gatorna. Skulle vilja ströva runt mer och inte bara gå på Via Maqueda, Via Vittorio Emmanuele, Via Roma samt smågatorna runt om dem. Känns som vi inte upplevde särskillt mycket trots allt. Men men hoppas att jag kommer få en chans att återvända. Och då ska jag inte bara se Palermo utan mer av denna underbara ö.

Nej som sagt ska sluta babbla nu och hoppa in och ta en svalkande dusch!

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0