Sommar, sommar och sol....

Ahhh så var den härliga solen tillbaka =) Har haft en, hrm en halv iaf, dag i soooolen!! Är lycklig igen! Hoppas att det kommer hålla i sig! Nu ska här grillas!! Hahaha...
Låg i sole och tänkte idag, kom på att om jag ska ha bikinidagar nere på Emmaboda så måste jag köpa mig en ny bikini... Annars kommer nog min små vänner leta sig ut i friheten, ja iaf förr eller senare!! Hahah ja och jag vill ju inte skrämma alla som kommer dit! Så på fredag ska jag ta mig in till stan och försöka hitta mig en ny =) Woohoo!!! Frågade Frida lilla om hon ville käka lurre med mig då =) Men man vet ju aldrig =(

Har hittat en ny höst jacka som jag bara måste köpa!!! Kommer se så söt ut i den hoppas jag. Och så var den inte så fasligt dyr heller så det passar min snåla plånka ;-)

Nej kanske ska fixa mig ett litet kvälls-mål och passa på att äta nåt innan klockan bilr alldeles för mycket =)


Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0