Sömnproblem....

Vaknade sjukt tidigt imorse... Kom på att jag inte såg klart Apha Dog igår kväll så drog igång den igen. Skum film måste jag säga. Varför ville jag ens se den???
Efter det var jag fortfarande inte trött! Så jag bestämde mig för att se en till film och sen gå ut i solen och njuta... Men då somnar jag!!! Sov genom halva filmen typ... Kanske såg ca 5-10 min, ruttet Linda ruttet!!

Jaja nu har jag uppdaterat mig om vad som händer lite här och var... Bara lite nyheter kvar och sen ska jag ut och njuta i solen igen. Ja jag ska vara duktig och smörja in mig lite idag =)

Nej dags att göre det sista, bla annat försöka äta lite frukost!!

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0