*suck*

Fastnade framför datorn... Har inte gjort något bra alls de senaste timmarna... Borde nog ta mi i kragen och göra nåt som är bättre och inte bara ligga här och läsa strunt...
Ok imorgon ska jag ta tag i allt igen!!! Jag menar jag är ju inte så här alltid. Har ksnke kommit in i en period där jag börjat tänka mycket mer igen. Men det är samtidigt bara bra, att jag ventierar på ett sätt och att jag tar det för mig själv så att jag inte går och gräver ner mig...

Har ju massor med filmer som jag vill se, kanske ska sätta på ngn av dem ändå. Kan ju inte bara sitta här och inte ha något att göra hela kvällen.

Hmm ja allt jag hade tänkt skriva om bara försvann så fort jag fick upp sidan och började smattra på tangenterna.... Mycket att tänka på men lite som kommer ut är väl slutsatsen på det hela.

Frågan är bara hur mycket jag processerar på nätterna och hur mycket det stör min nattsömn. Sover ju väldigt bra iofs så så mycket kan det inte vara. Eller inatt har jag sovit väldigt effektivt, men det kna ju bero på att jag i fredags var full och uppe i varv när jag gick och lade mig efter kvällens bravader på 90s. Har nog inte haft så kul på läääänge ute på krogen. Har nog inte heller dissat så många killar på en kväll. Hahahah att de inte inser att det inte är ok att leka grott-man med alla tjejer. Jag tycker verkligen inte att det är ok. *skratt* Oj ett favorit-uttryck som Anders verkligen gillar!!!
Se i lördags var jag hemma hos Anders och vi åt en oerhört god middag som den duktiga Anders hade lagat. Till det hade vi ett otroligt gott rött vin från Sydafrika. Hela kvällen blev mycket bättre än vad jag trott från början. Även om den inte blev som vi pratat om =) Hahah ingen film men massor av prat. Vilket var skänt och trevligt. Men det känns som att jag kanske öppnat mig lite för myket. Hoppas inte på det, men man vet ju aldrig när det gäller mig =)

Nej sluta älta allt sånt nu =)
På med en film!! Får se vilken det blir!!

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0