Vad hände med klockan??

Den stora frågan för kvällen är... Vad har jag gjort hela kvällen????
Hoppade som sagt in i duschen, sen har jag pratat med Frida ätit middag och??? Sen typ inget mer... Men ändå är klockan halv nio... När hände det? Eller snarare hur? Tycker verkligen inte att tiden har gått så fort? Jaja får väl försöka göra nåt effektivt nu istället =)

Haha ska först bara kolla klart på Supersize VS Superskinny, riktigt sjukt program, men om det funkar för dem Hey!! Go on! Men tror inte att jag skulle vilja gå igenom nåt sånt.
Men måste säga att jag tycker lite synd om det. Speciellt denna vecka då den smala verkligen vill gå upp i vikt och inte känner sig attraktiv i "size 0" hemska att se. Men samtidigt tror jag att det är viktigt att se att det inte är alla som är supersmala som verkligen svälter sig, även om denna tjej inte äter hela måltider så äter hon ju iaf, och mestadels bara skräpmat!!

Nej ska nog iaf plocka up min bok från väskan och försöka läsa lite innan Hell's Kitchen börjar kl 10. Haha så kul att se Gordon Ramsey göra sin elaka sak med de stackarna i köket... Haha ja ela jag vet, men har aldrig påstått att jag är supersnäll jämt heller, eller har jag det i något svagt ögonblick...
Jaja ett litet visdomsord på vägen: Den sanna glädjen är skadeglädjen!!!

Frida
på onsdag börjar äventyret =)
Haha såg din blivande på din bilddagbok... Verkligen en snygg T-shirt ;-)

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Frida

I knoow hes fabules. ;)

2008-07-27 @ 23:16:58
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0