Ytterligare en slapp dag i sooolen

Så, nu är jag äntligen hemma efter ytterligare en slapp dag i solen. Klarade inte av att ligga i parken länge, alla jävla småkryp hade ju ingått en kupp mot mig och attakerade mig hela dagen!!!
Kanske ska försöka komma ut lite tidigare imorgon... Så jag kan få ännu mer tid i solen. Kanske att jag hinner läsa ut min bok Historien om den sicilianska maffian Cosa Nostra av John Dickie. Har kommit igenom ungefär halva och nu börjar den äntligen bli spännande. Har läst om Al "Scarface" Capone bland andra storheter. Har kommit till den del som handlar om den gren som utvecklats i USA. Spännande spännande!!

Ahhh och på fredag är det lite shopping som gäller =)
Ska till MQ och kolla in deras rea =) Wooohoo!!! Och så ska jag leta efter en ny bikini som jag kan ha  dels på Emmaboda men även här hemma och bli underbart brun i!!! Efter det ska jag träffa Frida på lunch på Gärdet! That's like lovely!!!

Nej nu ska jag nog laga lite middag, mums...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0