Bra saker...

Låtar jag tycker om just nu...

Amanda Jenssen - Amarula Tree
Takida - Curly Sue
Robyn frat. Kleerup - With Every Heartbeat

Ja vad mer kan jag säga det är bra musik??



Nu är det mycket som snurrar i min skalle. Hoppas att allt blir bra. Ska om en vecka tatuera mig... Det är bara en vecka kvar!!! Är det lovely eller??

Just nu sitter jag mest och laddar för att gå och träna. Tror att jag ska byta till Zenit istället. Det är mer fokuserade på rehab och tror att det kommer passa mig mycket mycket bättre. Ska ju dessutom nästa vecka till sjukgymnasten igen!!! Och jag har slarvat med mina övningar... Undrar om det hjäler om jag börjar nu men mina öveningr... Hmm tror inte det tyvärr =( Well well jag får stå mitt kast.

*suck* I am a bit bored now!!
Vill nog mesta bara komma till gymmet och köra mitt race med tränaren. Önskar jag hade råd att ha en pt så att jag verkligen kunde bli fit och kanske kunde få lite mer motivation att komma igång. På riktigt!!

Nej nu ska jag nog ta och göra något vettigt ;-)

Rock on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0