Åre

Ja nu är det snart dags.... Eller snart... Haha ja nedräkningen har väl börjat iaf. Men först, ny lägenhet, förhoppningsvis. Ska titta på en iaf. Och så är det ju påsk. Vilket märks på alla godisskålar som börjat välla in på jobbet.... Haha ja än har det ju iofs bara kommit en, men ändå jag vet vad som väntar =) Godis upp över öronen!!

Och varför är den jackan jag vill ha slut??
Jaja jag får springa runt efter jobbet idag och leta för att se om den finns någonstans. Hoppas hoppas!! Menar vad ska jag annars ha för jacka i vår?? *suck*
Äsch ska inte vara så kinkig och grinig. Allt löser sig vad det lider =)

Nej ska nog försöka jobba lite nu =) Har ju någon rapport att skriva om vad jag gör här på jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0