Happy happy!!

Ja tänk att det kan vända, även om det inte har gjort det fullt ut, men lite i alla fall!! Ska på visning på en lägenhet nästa tisdag!!! Ska bli sååå kul!! Hoppas att jag får den. Hoppas hoppas!! Men skulle det inte gå som jag vill så hoppas jag på den andra lägenheten som jag är bokad på.
Jaaa just nu är jag i ett helt annat rus än vad jag var i tidigare. Ett uppåt rus och inte neråt!! Hoppas att det går bra! Håller tummarna för mig! Och jag hoppas att andra gör det med...
To day I am a happy champ!!

Hehe ja nu har jag fått skriva av mig lite och det är skönt... Kankse återkommer snart igen med fler roliga nyheter!! Eller bara för att skriva av mig igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0