In a sad sad mood...

Ja massor har hänt, sitter nu ensam i min lägenhet och känner mig fortfarande väldigt ledsen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Kan bara ge honom den tiden som han vill ha och behöver för att tänka igenom allt. Men om han vill fortsätta så kommer det inte vara som innan. Jag kommer inte flytta in där igen utan kommer bo kvar här och ev vara där någon helg. Annar om han vill träffas oftare så får han komma hit. Men ska inte hoppas på för mycket. Vill inte riskera att bli allt för bexviken om han inte vill mer.

Jaja men nu är jag tillbaka in the nuthouse!! Grannen ovanför har sina välbekanta helg-ryck. Eller ska jag kalla dem fylleryck, även om jag bara kan misstänka att det är så :/
Något jag inte saknat, men nu är jag i full fart att söka mig en ny lägenhet. Både genom att försöka byta mig till en samt genom bostadsförmedlingen. och jag känner att jag kan vara lite kräsen. För varför ska jag inte vara det.
Men jag tycker iaf lite om min lägenhet. Vilket är tur det för annars skulle jag gå under tackvare det med.....

Well well nu ska jag försöka packa upp alla mina saker som FORTFARANDE är nedpackade.... Illa Linda ILLA! Men inte så lätt att ta tag i det när man inte är på topp =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0