Oinspirerad

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har sjunkit ner i ett träsk av att bara vara sjukt oispirerad till allt. Orkar inte ta tag i nåt, vill bara bort och inte alls vara här. Önskar sjukt mycket att det kunde bli som förr.... Men det kommer nog aldrig hända igen.
Drömde en underbar dröm om honom inatt. Första drömmen... Sjukt jobbigt. Vaknade med ångest och nu är det bara blivit värre!!! Känner klumpen i halsen växa och bli större och större. Varför utsätter jag mig för detta? Varför kan jag inte bara gå vidare? Varför är jag inte en starkare människa??
Allt jag vill är att vi ska kunna vara som vanligt mot varandra. Men har förstått att det kommer ta tid från hans sida. Ja säkert längre tid från min då det känns som att han redan har gått vidare. Lämnat mig ensam och förtvivlad...

Nej nu ska jag försöka kolla film och glömma allt annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0