Vara eller inte??

Brrr nu sitter jag här på jobbet och har 30 minuter kvar tills jag får gå hem... Jag vet inte vad jag ska göra. Väntar som vanligt på att få beslut från andra. Ovanligt?? Nej. Men det gör ju inte att mitt jobb blr lättare att sköta. Jaja det är bara att hålla ut.

Är glad att jag funnit några lösningar i mitt liv iaf. Håller på att se över om jag ska försöka byta min lägenhet eller om jag ska försöka köpa eller få en ny via ngn bostadsförmedling... Det är inte lätt men jag har ändå inte gett upp hoppet. Hoppas mest på att jag ska kunna byta min med någon. Men det verkar svårt. Ja och jag förstod att det skulle vara så.

Det är mycket som ska göras nu. Håller på att lär mig italienska hemma. Hahah ja jag försöker iaf. Har en sån kurs på datorn. Kanske ska görsöka få tag på böcker med gramatikövningar med. Och sen ska jag försöka komma in på ngn kurs på tex universitetet eller medborgarskolan. Skulle bli sjukt glad om det fanns ngn kurs på Universitetet på kvällstid. Det vore grymt!!

Har tagit upp tanken på att tatuera mig igen. Och skönt att veta så är motivet fortfarande samma som det var för ett år sedan. Jag måste nog sätta mig ner och skissa ner dem och sen försöka få en tid så att jag kan få veta om det kommer funka eller om det är kört!!! Fatta var kul om jag kunde få göra dem. Skulle vara grymt om jag fick dem gjorda innan sommaren med. Hmm ja kanske ska kolla upp om de har ngn tid efter lön eller nåt.... Ooooh spännande!! =)

Nej dags att ta hand om disken här.... Ja jobba måste jag ju fortfarande göra. Men snart får jag gå hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0