Vinter igen??

Vad är det för fel på vädret??? Trodde att våren var på väg.... Kanske därför som man är så nere...
Well well skit idet nu. Måste se det positiva i allt =) Ska ju kola på en ny lägenhet imorgon!! Wiiee!!
Nyss, eler nästan iaf hemkommen från en tur till min goa familj i Dalarna! Vad jag har saknat dem alla. Kanske ska försöka komma dit lite oftare. Känner att jag kasnke måste vårda dem lite bättre... Är kanske inte världens bästa på att höra av mig till dem och visa att jag har det bra trots allt. Men nu ska det nog bli bättring på den fronten med. Måste skärpa mig med mycket. Ta tag i mig på allvar. Se till så att jag inte kommer in i den gamla hjulspåren. Ta tag i allt igen och se till så att jag trivs mer och mer med det som jag faktiskt har.
Men först är det kanske bra att ha en bra bas att stå på, en grund som gör mig lycklig som jag kan bygga vidare på. Den kan ingen annan ge mig än bara jag. Lite stöd från  de i min närhet så är saken biff =)

Nej dags att ta en tru med min vän dammsugaren så att det inte förfaller totalt här hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0