Arbetsbördan lägger sig...

Nu har den första ruschen passerat. VIlket är skönt. Men önskar att det inte kommer fler sådana där det måste ske nu nu nu!!!! Men antar att det aldrig kommer att ske.

Nu måste jag leta reda på en leverantör som kan hjälpa mig meden liten leverans... Gahh... Tror inte att jag kommer hitta ngn och då blir det dyrt. Det är fint!!

Ahh
.... Radion är min bästa vän på arbetstid.... Ja speciellt nu när min sladd till min älskade iPod är long gone =(

Varför händer det så mycket hemskt i vår värld nu för??
Mycket hemskheter känns det som. Algot, Engla, Saga och Maximilian.... De senaste uppmärksammade nya ÄNGLARNA.... Iaf från Sverige. Sen påstår jag inte att det är bättre det som skett i Kina eller Burma. Allt är lika hemsk i mina ögon. Varför är världen så grym??
Varför
gör man illa en annan människa?? Det är så många frågor som virvlar runt i mitt huvud just nu...

Nej nu ska jag försöka fokusera på något annat, kanske försöka läsa lite nyheter och hoppas på att hitta några roliga nyheter!!

Have it nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0