Bäst just nu!!

Mina favoriter just nu:

Att hänga med: Mina underbara vänner
Att lyssna på: Blandningen på min iPod, som jag inte kommer åt =( Måste fixa en ny laddare....
Albumet: Kleerup - Kleerup
Motiv: Min blivande tatuering
Och så klart VÄDRET!!!!

Jag är sjukt nöjd just nu, vet inte varför kanske för att jag var på East Street och träffade killen som ska tatuera mig =) Han var på min idé tyckte att det verkade bra och att det kommer funka =) Iiiiihhhh jag är så nöjd. och nu när jag varit där och promotat min grej så blir hjag bara happy happy!!! =)

Snart är det dessutom lunch... Hehe sweet =)

Have it your way....

Kommentarer
Postat av: frida

linda uppdatera mera. :P haha luv to read what your up to

;)

2008-05-29 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0