Håll i hatten!

Japp, då var det snart dag. Träning på hög nivå!! Jag ska få tummen ur och äntligen ta mig till S.A.T.S. och träna sönder mig själv!! Hahaha hur bra kommer det gå??? Men jag ska försöka träna minst två gånger i veckan till att börja med. Sen får vi se om jag kanske till och med kan dra mig dit fler gånger... Hahahah ja jag har ju den bästa motivationen av alla!! Eller nåt...

Men nu känner jag bara att jag vill komma iväg.... Aaarrggghhh!!! Så typiskt när jag väl bestämmer mig för att göra nåt så sover jag sjukt dåligt kvällen innan. Varför?? Är jag rädd för nåt eller??

Ska lyssna en massa på Kleerup när jag tränar. Hoppas att jag blir mer taggad av det =)

Nej nu ska jag hitta på nåt jobbrelaterat att göra =) Hahaha Lycka till!!

Sweet sweet.... Ses sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0