Imorgon gäller det!

Imorgon kommer vi ha fest med jobbet. Temat är Glitter och Glamour... Frågan är bara vad fasiken ska jag ha på mig???? Det är inte lätt det här det märker jag.... Har j inte lust att köpa mig en paljettklänning bara för en fest. Så det blir hem och röja i garderoben hela kvällen. Får se vad jag hittar... Efter en raid i min garderob kan man hitta alltmöjligt ;-)

Aaahhh, måste göra en skadeanmälan på min fot.... Men det kan vara något bra. Kan vara så att jag får pengar tillbaka, eller pengar för hjälpmedel för min rehabilition =) Sweet!!!
Ja var hos sjukgymnasten idag. Fått balansövningar som jag ska göra samt beordrad att köpa en balansplatta, men det hade jag redan räknat ut att jag skulle behöva köpa. Fick även veta att det är ok att träna pilates, så nu ska jag kolla när var och hur det finns på S.A.T.S så jag kan sätta igång =) Härligt!!
Beach 2009 here I come!!! hahahaha

Nej snart dags att gå hem. Ska nog städa undan lite här innan jag drar =)

Until nex time then....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0