Lunchen förbi =)

Jahapp... Då var lunchen slut. Men oj så trevlig den var =)
För ovanlihetens skull kom jag lite sent... Vilket jag måste erkänna att jag tycker är lite pinsamt. Brukar ku alltid komma i dig eller iaf först!! Men tji fick jag =)
Kontentan av det hela är iaf att det vore trevligt att göra om det hela =) Haha ja nu får vi se vad som händer, men det verkade ju poitivt från båda håll...
Dessutom var det sjukt skönt att sitta i den härliga solen och äta sig en lyxig sallad =) Hihih och lite färg har jag fått med =) Så nu är jag ganska nöjd ;-)

Hmmm får jag unna mig nåt gott till efterrätt eller ska jag hålla mig??
Nej jag tror jag tar nåt gott till fikat sen istället =)

Som nyheterna säger: Sola säkert med miljögifter i solkrämen ;-)

Dagens nostalgilåt; Allt som som är ditt - Säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0