Vänta!

Alltså kan det bli bättre?? En timma kvar tills jag får gå hem!!!

Märks det att jag inte har så mycket att göra idag? Eller nu iaf...

Kanske ska ta och surfa in på Vetekattens hemsida och beställa lite tårta till på fredag. Så mycket tårta som vi äter här!! Vi borde nästan bli sponsrade snar... Hahahaah... Eller få  en träningsmaskin till vilorummet så att vi inte blir mer ohälsosamma....
Hmm vad ska jag ta för tårta?? Slabbiga med en massa grädde eller den lättare varianterna. Ska nog kolla vilka som ser grymt goda ut =)

Ja EM-truppen!! Vilka kommer med?? Hur viktigt är det nu... De kan ju hinna skada sig innan det börjar...

Nej nu ska jag inte vara sån!

Puss i ljumsken så länge, dags att tömma diskmaskinen!! Wohoo!!



Ahhh 5 min kvar!!
Inte många andra kvar här nu...
Men fågan är Vad ska jag äta till middag???? Hoppas jag kommer på nåt gottigt...
*suck* vill inte tvätta!! Men antar att jag måste det =(
Skönt att få spy ur sig det sista innan man går hem. Kankse ska försöka komma på nåt gott att äta... Eller slinka in på Ica hemma och se om de kan inspirera mig...

Nej nu tänker jag stänga ner här och gå HEM!!

Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0