Vilken härlig helg det varit!!!

Ahhh!!! Har nog inte njutit på länge så mycket som jag gjorde i helgen nu. Det var en underbar helg med massor av soooool och vila. Ja iaf efter att vaknat upp sjukt bakis på lördag morgon. Men hade ju kul i fredags, så det var kanske värt det =)

Men nu är det jobb igen. Och måste säga att även om solen skiner så har värmen ute lagt sig. Då är det inte alls jobbigt att jobba igen.

På fredag är det glitter och galmour-tema på jobbfesten... Allt jag känner är... Hjälp vad ska jag ha på mig????? Har ju inget glittrigt som jag kan tänka mig att ha på mig... Äsch det löser sig som allt annat =)

Ahhh!! Den 10/6 ska jag äntligen tatuera mig!!! Wiiiee!! Vad jag längtar!! Hoppas bara att det kommer bli precis så bra som jag har föreställt mig. Men det kommer det nog bli.

Hmm nej nu ska jag kasnke gå och ta hand om posten, inte för att det kan vara så mycket men den ska ju ändå skickas iväg =)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en jättebra dag :)

2008-05-12 @ 16:12:57
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0