Time...

Hjälp vad fort tiden går!! Jag hinner knappt med! Vad ska jag ta mig till...  Idag ska jag nog packa och sortera, kan ju inte kramas och mysa som jag vill!! Men på söndag, stackars liten, då ska ha allt få en monsterkram utan dess like =)
Försöker sukta med hemlagad middag men vissa planerade planer går före, ja det förstår jag speciellt eftersom vi ställde in saker i helgen. Men jag kunde knappt röra mig, haha, första grymma bakfyllan på läääänga, men det var det värt!!

Kan inte förstå att jag flyttar om 1,5 vecka. Kommer sakna alla underbara här, men ser fram emot nya tider och mer kunskap =) Hoppas på många fina besök från mina underbara vänner!!

Hur kan tiden gå så här fort, jag hinner knappt med, men det är kul. Jag har ju så mycket att se fram emot!

Nej ska nog packa ner mina filmer och mina skivor ikväll iaf. Måste ju börja så att jag hinner annars känns det som att jag aldrig kommer komma igång, tyvärr.

Men aaahhh känner mig som en tonåring just nu, går runt med ett leende på mina läppar och kan inte sluta, men oj vad härligt det är. Hoppas att allt går bra.... Ska inte jinxa det för mycket nu. Men kan kanske bli lycklig =) Och det ska gudarna veta att det är jag värd!!

Nej in i kartongträsket!!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0