Vad händer??

Har haft en hemsk natt.... Har kommit fram till att killar ÄR skumma!!! Jag vet inte vad som händer längre. Jag tror att jag har känslor för en person, men han verkar väldigt distanserad till mig just nu, även om han säger att han tycker om mig. Men vet inte... Får konstiga vibbar från honom. Sen har vi en annan som inatt bestämde sig för att berätta massor. Har, som han vet, haft känslor för honom men nu ser jag honom som en vän. Men han har gjort mig förvirrad... Det gamla bubblar upp och de tankarna kommer tillbaka. Men varför? Varför nu???
Just nu vill jag att allt ska falla på plats. Menar vill att allt ska vara löst innan jag flyttar, vill inte lämna nåt outforskat, eller snarare ouppklarat här... Då kommer det bara gnaga hål på mig och det vill jag inte vara med om. Då kommer allt bara bli jobbigare.
Gaaahhh nog om detta nu, måste fokusera på nåt annat...

Visade min lägenhet igår och hon gillade den, sa att hon absolut vill ha den =) Känns bra nu är flytten ännu närmre sweet!!!

Nej nu är jag grymt ofokuserad och trött... Ska kanske läsa lite eller kolla lite på ngn film eller så.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0