Höstnyheter

Woohooo!!! Nu händer det grejer må jag säga.... Har börjat skaffa min höstfrisyr, färgen är klar och den 3/10 ska jag till frissan och klippa mig... Det lutar åt att det blir en bob typ... =) Vad jag har längtat efter att ta det stora steget att klippa mig... Hade ju tankar på att göra det för ca ett år sen men då blev det inget. Vågade inte riktigt men nu ska jag banne mig slå på stort!!!

Har sökt in på en skola med!! Detta i Malmö, tänka sig va... Tjejen lämnar huvudstaden och flyttar till Skåne.... Hahaha, ja jag har ju tänkt på det i några år till och från och har nu bestämt mig för att ta med mig flyttlasset till de södra delarna av Sverige. Härligt härligt!! Då kan jag ju öva på min klingande skånska med. Hahahahaah... Och framförallt mig strålande danska!! Eller hur!

Nej kanske ska försöka jobba lite nu... Ja eller nåt... Hehehe...

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0