Friday night in...

Japp då sitter jag här och funderar på vad jag ska göra... Kan göra en grej imorgon med vet inte om jag vill göra just det. Alltså jag vill ju göra nåt men just detta är jag lite tveksam inför. Men ja ja kan ju bestämma mig imorgon =) Ingen rusning på att bestämma sig verkar det som. Ja det är ju vad jag gör just nu, med en låda vin framför mig. Sweet... Gott med vin, men jag känner att jag blir röksugen när jag dricker. Ska jag fortsätta röka på fyllan eller försöka hålla mig? DET är den stora frågan i mitt lilla huvud nu.
Sen måste jag ta tag i lite annat med. Men det tar jag tag i på måndag... Hahaha....
Åhh är så glad! Har hittat hela Pestens tid... Måste se den igen, om jag så ska tvinga T att hålla mig sällskap. Han har ju sagt att han inte vet om han vill se den igen. Men va faan klart han vill det =) Det är ju med mig... Hihi... Sen har jag en fundering på om jag ska bjuda ut honom på en ordentlig dejt... Hahahah... Så sjukt!
Jaja nej nu ska jag återgå till mitt vin och göra nåt åt mitt röksug... Vad det blir det visar sig =)
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0