Lycka! Det är lycka...

Har en massa skoj i görningen just nu, men kan inte avslöja så mycket än. Inget annat än att jag hoppas att det ska gå min väg. Det kan göra både mig och andra lyckliga i det långa loppet. Jag har dessutom några som hejar på mig gällande detta. Jaja... Får återkomma med mer informationnär och om det går vägen =)

Annars känner jag mig bara lycklig. Så där utan någon speciell anledning. Men så får det vara tycker jag. För jag gillar att vara lycklig. Funderar på om jag ska ta mig ner på stan imorgon och köpa en liten present till T. Hmm men vad ska det bli... Får kika runt lite kanske och hitta nåt speciellt till en speciell person. Han gör mig lycklig och det tycker jag är bra.
Nej jag ska nog ta och bädda ner mig i sängen nu och läsa lite i min braiga bok, vill bara bli klar med denna den sista boken i serien. Vill ju veta vad som egentligen händer. Hahaha...
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0