Äntligen frisk

Har legat hemma sjuk i en vecka, alltid lika trevligt! Men har hunnit med en hel del roligt med =)

I lördags var det ju Alla Hjärtans Dag och jag var på dejt! Haha, tycker det är lite lustigt att gå på en första dejt just den dagen. Men det var iaf en trevlig dejt med en trevlig kille =) Mer tänker jag inte berätta än, hahha...

Men vi var på Debaser på kvällen och det var som vanligt trevligt. Tycker verkligen om det stället. Blandat folk och en  bra lokal. Men längtar lite till sommaren då man kan nyttja uteserveringen lite mer. Ett annat plus är att det ligger ca 3 min från mitt hus. Kan det bli bättre???
Fredagen den 3 mars spelar dessutom Those Dancing Days där. Måste ju nästan dit och kolla då =) De hade ju en grym spelning på Emmaboda i somras. Funderar bara på vilka jag ska tvinga med ;-)

Har inte skrattat så mycket som jag gjorde i lördags... Såg så sjukt många orginal på krogen! But I love it. Vi skrattade båda två åt det vi observerade, det är härligt!

Pratade precis med ett företag som jag varit på intervju hos... Fick det inte :'( Känns lite tråkigt måste ju ha ett jobb mellan maj och agusti! Hur ska jag annars överleva i fyra månader??

Nej ska kanske ta och höra vilken kväll vi ska ta filmkvällen på =)

Är det ok att vara lycklig, fast framtiden är oviss???

Jaja måste bli lite bättre på att uppdatera här =) Känner att jag försummar mina tankar av att inte ventilera dem som jag borde göra. Men å andra sidan är det lite jobbigt att skriva fast man inte har nåt att skriva om med =)
Nej nu ska jag sluta och göra nåt nyttigt... Hahahah.....

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0