Filmkvällen över

Igår kollades det på film hemma hos mig. Vi såg först Funny Games och sen Barnhemmet. Alltså blev det skräck på temat, men det var lite grejen med =) Hahah men vi hade trevligt denna kväll med. Hoppas på en till kväll snart =) Varför borde det inte bli det å andra sidan????

Men kan ju rekommendera Barnhemmet om man vill se en film och bli lite rädd. Jag höll på att dö några gånger, tydligen var det kul ;-) Bra att jag kan glädja någon iaf! Men kommer nog i vilket fall se den igen.

Har varit på en intervju idag med, det kändes grymt!!! Hoppas och vill få det jobbet! Håller alla tummar jag har... Haha inte bara det jag håller tummarna för ju ;-) Men som med det andra är det inget jag kan råda över! Hoppas bara att nåt går min väg.
Det känns ju bra men jag vet inte hur det känns på andra sidan om jag säger så. Och jag ska inte analysera lika mycket som jag alltid gör, eller försöka att inte göra det iaf. Vill ju bara att det ska gå bra, men kan inte investera alltför mycket i det utan att få nåt tillbaka. Kan inte ta det som jag gjort tidigare. Måste lära mig att stå på mig och inte vara vara mjäkig.

Nej nu ska jag ta och läsa lite till skolan om Ädelreformen. Kan bli spännande =) Vill ju bli klar så fort som möjligt... Haha ska försöka bli klar så snart jag bara kan med. Måste få lite fokus och struktur på det jag gör. Vilket inte är det lättaste men om jag har nåt mer att göra går det nog bättre. Menar då måste jag ju dela upp tiden och se till att det blir som jag vill och har planerat =) Men då måste det ju finnas nåt annat där med, eller någon annan ;-)
Hahah fatta piken killen!!! Hahah.... Det kan sluta illa detta ju!
Nej skärpning Linda!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0